Friday, May 29, 2009

Gazdag Erzsi: Víg vásár

E tavaszon Sárváron
kinn voltam a vásáron.
Csiri-biri, bumm!

Víg májusi vásár volt,
ott volt élő mag aholt.
Csiri-biri, bumm!

Volt ott cipő, ruha, sajt,
s az okozta a nagy bajt,
- csiri-biri, bumm!-,

hogy a boltok féláron
árultak a vásáron.
Csiri-biri, bumm!

Elkelt minden, ami jó:
bicikli és rádió.
Csiri-biri, bumm!

Szaladtak a gyerekek,
hogy játékot vegyenek.
Csiri-biri, bumm!

Peti puskát ragadott,
Pali falovat kapott.
Csiri-biri, bumm!

Nekem semmi sem jutott,
hej, a méreg elfutott.
Csiri-biri, bumm!

Felültem egy hintára,
s lenéztem a vásárra.
Csiri-biri, bumm!

Onnan láttam igazán:
a víg vásár de vidám.
Csiri-biri, bumm!

Akkorák a perecek,
mint a malomkereke.
Csiri-biri, bumm!

Zsemle, kifli oly csodás.
- Ki sütötte? Óriás?
Csiri-biri, bumm!

Biz ebből a vásárba
kettő fér egy kosárba.
Csiri-biri, bumm!

Táncolnak itt eleget
felnőttek és gyerekek.
Csiri-biri, bumm!

Minden áru elfogyott,
csak a jókedv nem kopott.
Csiri-biri, bumm!

2 comments:

  1. Egyik kedvenc gyermekversem! :)
    A 2. versszakban van pár gépelési hiba.

    ReplyDelete